Podróże ze smakiem: słoneczna Toskania

Włoskie wakacje już za mną. Ale wspomnienia pozostały. I większość z tych wspomnień  przepełniona jest czarującymi smakami i zapachami. ;)

Z czym kojarzy się Wam Toskania? Z przepięknymi krajobrazami, dobrym winem i smacznym jedzeniem? Słusznie. Mam te same skojarzenia.
Niestety sama na włoskiej kuchni się nie znam. Ale nieziemskie smaki tamtejszych potraw docenić potrafię. Z odtworzeniem "właściwych" przepisów też powinnam sobie poradzić. A z małym wsparciem włoskiego przyjaciela jestem pewna, że wszystko uda się tak jak powinno.

Co jakiś czas będę zamieszczać kolejny zrealizowany przeze mnie przepis. Trzeba jakoś utrwalać wspaniałe wspomnienia.

Życzcie mi powodzenia. :)

Na pierwszy ogień pójdą KAWA i ANTIPASTI (czyli zakąski). Proszę o odrobinę cierpliwości. ;)

Moje źródła przepisów i pomysłów:
Dotychczasowe przepisy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz