Fusilli z warzywami.

Czasu na zrobienie obiadu jest zawsze za mało i nie raz zdarza mi się, że zamiast czegoś wartościowego lub po prostu ciepłego, wsuwam kaloryczną słodką bułkę lub inny zapychacz. W ostatnim tygodniu kilka dni spędziłam poza domem i musiałam gotować tylko dla jednej osoby - siebie;) Kto nie gotuje dla całej rodziny, wie, że nie jest to łatwe i najczęściej po prostu się nie chce.
Pomyślałam, że podzielę się z Wami prostym przepisem na smaczny i zdrowy obiadek do zrobienia w kwadrans.

Składniki:
  • makaron (ja użyłam kolorowego fusilli)
  • mrożone warzywa (według uznania, ja miałam marchewkę, brokuły i kalafiora, najlepiej przygotować je wcześniej - pokroić, zblanszować, podzielić na odpowiednio małe porcje i zamrozić; można użyć też sklepowych mrożonek)
  • tymianek, bazylia, pieprz, sól
Sposób przygotowania:

Ugotować makaron w osolonej wodzie. Udusić lub usmażyć warzywa. Do warzyw dodać przyprawy i zioła. Do odlanego makaronu wrzucić odpowiednio miękkie warzywa. Wszystko wymieszać i gotowe.


Smacznego!


P.S. Makaronu ugotowałam oczywiście za dużo. Z nadmiaru zrobiłam słodką sałatkę z kiwi, pieprzem, serkiem i musli, którą zjadłam na podwieczorek. Myślę, że przepis jest na tyle oczywisty, że nie trzeba go zamieszczać:)

Dla ciekawskich efekt końcowy makaronowo- owocowego eksperymentu był taki:

2 komentarze:

  1. Prosto, smacznie, zdrowo - lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o taak, wiem coś o gotowaniu dla jednej osoby... a jak jeszcze mikrofalówki brak, to już całkiem... :(

    OdpowiedzUsuń